بهترین غزلهای معاصر

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست..
شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۸ ب.ظ

امشب فقط به جای خودم گریه می کنم


آرام در رثای خودم گریه می‌کنم
در مجلس عزای خودم گریه می‌کنم

زانو بغل گرفته و مانند کودکان
لج می‌کنم برای خودم، گریه می‌کنم

چونان مسافری که کسی نیست خویش او
چون چشمه پشت پای خودم گریه می‌کنم

پیش چراغ‌های جهان سرخ می‌شوم
از شرم چشم‌های خودم گریه می‌‌کنم

بسیار ساده‌ام من آواره، مدتی است
با یاد روستای خودم گریه می‌کنم

ای دل عجیب خسته‌ام از درد مردمان
امشب فقط به ‌جای خودم گریه می‌کنم

 

علی محمد مودب




نوشته شده توسط تب و تاب
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بهترین غزلهای معاصر

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست..

دست چینی از بهترین شعرها و نثرها

امشب فقط به جای خودم گریه می کنم

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۸ ب.ظ


آرام در رثای خودم گریه می‌کنم
در مجلس عزای خودم گریه می‌کنم

زانو بغل گرفته و مانند کودکان
لج می‌کنم برای خودم، گریه می‌کنم

چونان مسافری که کسی نیست خویش او
چون چشمه پشت پای خودم گریه می‌کنم

پیش چراغ‌های جهان سرخ می‌شوم
از شرم چشم‌های خودم گریه می‌‌کنم

بسیار ساده‌ام من آواره، مدتی است
با یاد روستای خودم گریه می‌کنم

ای دل عجیب خسته‌ام از درد مردمان
امشب فقط به ‌جای خودم گریه می‌کنم

 

علی محمد مودب


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
تب و تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">