بهترین غزلهای معاصر

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست..
يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

که تو همیشه همانی...


نشسته اند ملخ های شک به برگ یقینم

ببین چه زرد مرا می جوند – سبزترینم

ببین چگونه مرا ابر کرد - خاطره هایی

که در یکایک شان می شد آفتاب ببینم

شکستنی شده ام اعتراف می کنم  اما

ز جنس شیشه ی عمر تو ام مزن به زمینم

برای پر زدن از تو خوشا مرام عقابان

کبوترانه چرا باید از تو دانه بچینم؟

نمی رسند به هم دست اشتیاق تو و من

که تو همیشه همانی ، که من همیشه همینم

محمد علی بهمنی



نوشته شده توسط تب و تاب
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بهترین غزلهای معاصر

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست..

دست چینی از بهترین شعرها و نثرها

که تو همیشه همانی...

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ


نشسته اند ملخ های شک به برگ یقینم

ببین چه زرد مرا می جوند – سبزترینم

ببین چگونه مرا ابر کرد - خاطره هایی

که در یکایک شان می شد آفتاب ببینم

شکستنی شده ام اعتراف می کنم  اما

ز جنس شیشه ی عمر تو ام مزن به زمینم

برای پر زدن از تو خوشا مرام عقابان

کبوترانه چرا باید از تو دانه بچینم؟

نمی رسند به هم دست اشتیاق تو و من

که تو همیشه همانی ، که من همیشه همینم

محمد علی بهمنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۵
تب و تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">