بهترین غزلهای معاصر

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست..
پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

چرا همه دوست دارند من شبیه همه باشم؟

اینکه با همه فرق دارم

خوب است

یا بد؟

 

پ.ن:این دوستــــتــــــ دارم برای آخرین بار است

             بـــــاشد!نخواهم گفت دیگر دوستت دارم

 



نوشته شده توسط تب و تاب
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بهترین غزلهای معاصر

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست..

دست چینی از بهترین شعرها و نثرها

چرا همه دوست دارند من شبیه همه باشم؟

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

اینکه با همه فرق دارم

خوب است

یا بد؟

 

پ.ن:این دوستــــتــــــ دارم برای آخرین بار است

             بـــــاشد!نخواهم گفت دیگر دوستت دارم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۷
تب و تاب

نظرات  (۲)

سلام من دوست دارم با وبلاگ زیبای شما ک حاوی مطالب جدید هست تبادل داشته باشماگه شما هم موافقید لطفا ما را با عنوان couple لینک کنید سپس خبر دهید تا ما هم شما را لینک نماییم
امام موسی کاظم علیه السلام:
مَن رَأى أخاهُ عَلَى أمرٍ یُکرِهُهُ فَلَم یَرِدهُ عنهُ وَ هُو یقدِر عَلَیهِ، فَقَد خَانَه هر که برادرش را در کارى ناپسند ببیند و بتواند او را از آن باز دارد و چنین نکند، به او خیانت کرده است.
الامالى صدوق،ص۳۴۳

سلام
ایام تسلیت

دعامون کنین
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ و اهلک اعدائهم اجمعین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">